Otrzymujesz zawsze świeże produkty! Połów jest we francji w niedzielę i w poniedziałek wysyłamy w chłodniach do Ciebie.

Zamów w ciągu

aby produkty otrzymać 31.10.2025

I Postanowienia ogólne


Witryna internetowa dostępna pod adresem Flomaree.pl jest prowadzona przez Flomaro Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Krupnicza 14, 31-123 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000734179, NIP: 6751646817, REGON: 380383015, kapitał zakładowy: 100.000 zł.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Witryny Flomaree.pl, służącej do prezentacji towarów znajdujących się w ofercie Flomaro spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Krupniczej 14 (dalej: „Sprzedawca”), publikowania informacji i artykułów dotyczących produktów spożywczych (m.in. skład, kraj pochodzenia, rodzaj) oraz win (m.in. produkcja, odmiany, klasyfikacja), a także do obsługi sprzedaży detalicznej napojów alkoholowych i produktów spożywczych, składania oraz ewidencjonowania Zamówień.
Sprzedawca posiada ważne zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży, zawierających od 4,5% do 18% alkoholu, nr I/151/B/142/2023 z dnia 15.06.2023 r., wydane przez Prezydenta Miasta Krakowa na podstawie art. 104 KPA (Dz.U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.) oraz art. 18 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2016 r., poz. 487 z późn. zm.), po uzyskaniu pozytywnej opinii Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży z uchwałami Rady Miasta Krakowa, o których mowa w art. 12 ust. 1 i 2 ww. ustawy.
Miejscem zawierania umów sprzedaży jest punkt sprzedaży położony w Krakowie (31-123), ul. Krupnicza 14. Kontakt ze Sprzedawcą:
adres poczty elektronicznej:  kontakt@flomaree.pl
numer telefonu: 698 804 629
formularz kontaktowy dostępny na stronie: Flomaree.pl
Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
– zasady korzystania z Witryny;
– zasady rejestracji i korzystania z Konta w Witrynie;
– warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji Towarów w Sklepie;
– warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień na zakup Towarów w Sklepie;
– zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Witryny.
Korzystanie z Witryny jest możliwe pod warunkiem spełnienia następujących wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym:
– posiadanie komputera klasy PC lub innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z Witryny;
– dostęp do sieci Internet;
– posiadanie odpowiedniego oprogramowania, w tym co najmniej jednej z przeglądarek: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari (wersja 4 lub nowsza) z aktualnymi wersjami Java i Flash.
Zabrania się dostarczania za pośrednictwem Witryny treści o charakterze bezprawnym, jak również jakiejkolwiek ingerencji w treści zawarte w Witrynie bez zgody Sprzedawcy.
Witryna jest przeznaczona wyłącznie dla osób, które ukończyły 18 lat.
Użytkownicy mają dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie poprzez odsyłacz umieszczony na stronie głównej Witryny oraz mogą go pobrać i wydrukować.
Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności przez Klienta podczas składania Zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. Brak akceptacji uniemożliwia dokonanie zakupu lub złożenie Zamówienia w Witrynie.
Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
– niedostarczania i nieprzekazywania za pośrednictwem Witryny treści zabronionych przez prawo (w tym propagujących przemoc, zniesławiających, naruszających dobra osobiste lub prawa osób trzecich);
– korzystania z Witryny w sposób nienaruszający prawidłowego funkcjonowania domeny Flomaree.pl;
– powstrzymania się od rozsyłania lub umieszczania niezamówionej informacji handlowej (spam).
Sprzedawca może pozbawić Użytkownika prawa do korzystania z niektórych funkcji Witryny, w szczególności możliwości składania Zamówień lub dodawania komentarzy/opinii, a także usunąć lub zablokować Konto Użytkownika w przypadku naruszenia Regulaminu, w szczególności gdy Użytkownik:
– podał podczas rejestracji lub składania Zamówienia dane nieprawdziwe, zwłaszcza w zakresie wieku;
– dopuścił się naruszeń obowiązków określonych w pkt 1.12 Regulaminu.
Użytkownik, którego Konto zostało usunięte lub zablokowane zgodnie z powyższym, nie może założyć nowego Konta bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
Dla zapewnienia bezpieczeństwa transmisji i danych Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do poziomu ryzyka, w szczególności przeciwdziałające nieuprawnionemu pozyskaniu lub modyfikacji danych osobowych przesyłanych za pośrednictwem Witryny.

II Definicje


Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną;
Sprzedawca – Flomaro spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Krupnicza 14, 31-123 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000734179, z kapitałem zakładowym 50.000,00 zł, NIP: 6751646817, REGON: 380383015;
Witryna – witryna internetowa dostępna pod adresem Flomaree.pl;
Sklep – punkt sprzedaży położony w Krakowie (31-123), ul. Krupnicza 14; telefon: 698 804 629; e-mail: kontakt@flomaree.pl
Towary – produkty prezentowane w Witrynie, dostępne w sprzedaży w Sklepie;
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, składająca Zamówienie za pomocą Witryny;
Konsument – osoba fizyczna nabywająca Towar od Sprzedawcy w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną odwiedzająca Witrynę;
Gość – Użytkownik niezarejestrowany, składający Zamówienie za pośrednictwem Witryny;
Rejestracja – proces utworzenia Konta przez Użytkownika w Witrynie, wiążący się z podaniem danych osobowych;
Konto – przypisany do indywidualnej nazwy (loginu) i hasła zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Użytkownika;
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towarów;
Dzień roboczy – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

III Warunki dokonania zamówień


3.1. Warunkiem dokonania Zamówienia za pośrednictwem Witryny jest:
a) założenie Konta poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego albo złożenie Zamówienia jako Gość;
b) podanie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych do realizacji Zamówienia (imię, nazwisko, dokładny adres dostawy – w przypadku wyboru dostawy kurierem, numer telefonu, adres e-mail, a także daty urodzenia, jeśli Zamówienie obejmuje napoje alkoholowe);
c) potwierdzenie zapoznania się i akceptacji Regulaminu;
d) potwierdzenie zapoznania się i akceptacji Polityki Prywatności.
3.2. Klient składa Zamówienie:
a) poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza Zamówienia w Witrynie;
b) po założeniu Konta – z poziomu Konta po zalogowaniu (login i hasło);
c) telefonicznie pod numerem: 698 804 629
Wszystkie umowy sprzedaży zawierane na podstawie Zamówień składanych przez Witrynę lub telefonicznie są zawierane i realizowane w Sklepie Sprzedawcy przy ul. Krupniczej 14 w Krakowie.
3.3. Jeżeli Zamówienie obejmuje napoje alkoholowe, a Klient wybrał odbiór w punkcie sprzedaży, potwierdzenie Zamówienia jest równoznaczne z oświadczeniem, że odbioru dokona osoba, która ukończyła 18 lat. Złożenie Zamówienia oznacza także, że Klient:
a) nie jest osobą, której – zgodnie z art. 15 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi – nie wolno sprzedawać napojów alkoholowych;
b) nie nabywa alkoholu w celu dalszej odsprzedaży.
Dla weryfikacji pełnoletniości wymagane jest podanie daty urodzenia w formularzu Zamówienia.
3.4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje na adres e-mail podany w trakcie składania Zamówienia (Gość lub zamówienie telefoniczne) lub zapisany w zakładce Konto (Klient zarejestrowany) potwierdzenie przyjęcia oraz szczegóły Zamówienia, tj.:
a) przedmiot Zamówienia;
b) ceny jednostkowe oraz łączna cena zamawianych Towarów, w tym koszty dostawy i ewentualne dodatkowe koszty;
c) wybrana metoda płatności;
d) sposób odbioru Zamówienia;
e) szacowany czas dostawy (dla dostawy kurierem) lub przygotowania do odbioru (dla odbioru w Sklepie).
3.5. Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia najpóźniej do końca dnia roboczego następującego po dniu jego otrzymania; dla Zamówień złożonych w sobotę, niedzielę lub święto – w pierwszym Dniu roboczym. Po upływie tego terminu Klient nie jest związany złożonym Zamówieniem.
3.6. Chwila zawarcia umowy sprzedaży następuje z momentem wysłania na adres e-mail Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia; w razie częściowej akceptacji – w zakresie zaakceptowanej części.
3.7. Odmowa przyjęcia Zamówienia nastąpi, gdy:
a) Towar jest niedostępny w magazynie Sprzedawcy;
b) dane podane przez Klienta są niekompletne, błędne lub budzą uzasadnione wątpliwości;
c) Klient nie odebrał Towarów z poprzedniego Zamówienia;
d) wystąpiły okoliczności, za które Sprzedawca nie odpowiada.
3.8. W terminie przewidzianym na potwierdzenie Sprzedawca może skontaktować się z Klientem (e-mail/telefon) i:
a) poinformować o wydłużeniu terminu realizacji na dany Towar/Towary, wskazując nowy termin – brak akceptacji w ciągu trzech Dni roboczych skutkuje anulowaniem Zamówienia;
b) zweryfikować poprawność danych, jeśli budzą wątpliwości;
c) doprecyzować szczegóły Zamówienia.
3.9. Informacja o kosztach przesyłki i innych kosztach związanych z umową sprzedaży lub dostawą (jeżeli wybrano dostawę kurierem) pojawi się po wyborze formy odbioru i płatności w podsumowaniu Zamówienia; dane te zawiera także dokument „Koszty i czas dostawy” (załącznik nr 1 do Regulaminu).
3.10. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura VAT – w chwili skompletowania Towarów.
3.11. Sprzedawca zastrzega prawo do ograniczeń ilościowych i wartościowych Zamówień; Klient zostanie o tym poinformowany przed potwierdzeniem Zamówienia.
3.12. Zarejestrowany Klient zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji adresu e-mail i numeru telefonu po zalogowaniu do Konta.

IV Ceny i formy płatności


4.1. Wszystkie ceny prezentowane w Witrynie są cenami brutto (z VAT zgodnie z obowiązującą matrycą) i wyrażone w złotych polskich. Ceną wiążącą jest cena przy Towarze w chwili składania Zamówienia; ceny nie obejmują kosztów przesyłki, która – jeśli wybrana – jest świadczona na życzenie Klienta przez firmę kurierską zgodnie z cennikiem w Witrynie.
4.2. Informacja o całkowitej wartości Zamówienia jest prezentowana w Witrynie przed akceptacją skompletowanego Zamówienia i obejmuje łączną cenę brutto Towarów, koszty dostawy (jeśli wybrano) oraz ewentualne koszty związane z formą płatności.
4.3. Zapłaty za Towar Klient może dokonać:
a) osobiście przy odbiorze w Sklepie;
b) za pobraniem (gotówką przy dostawie kurierem) – realizacja po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
c) przelewem tradycyjnym na rachunek Sprzedawcy: 32 1140 2004 0000 3102 7827 1010 (Flomaro sp. z o.o., ul. Krupnicza 14 31-123 Kraków tytuł: numer Zamówienia) – realizacja po zaksięgowaniu pełnej kwoty;
d) za pośrednictwem elektronicznego serwisu płatności – po przekierowaniu do serwisu banku Klient otrzymuje gotowy formularz przelewu.
4.4. Dla wybranych Towarów niektóre metody płatności mogą być wyłączone.
4.5. Sprzedawca może udostępniać inne formy płatności na podstawie indywidualnych ustaleń z Klientem.
4.6. Akceptując Regulamin, Konsument wyraża zgodę na doręczenie mu faktury VAT w formie elektronicznej na adres e-mail podany przy Zamówieniu. Faktury dla Klientów niebędących Konsumentami również wystawiane są elektronicznie i przesyłane na wskazany adres e-mail.
4.7. W przypadku zwrotu Towaru Sprzedawca wystawi fakturę korygującą.

V Odbiór lub dostawa Towarów


5.1. Klient zobowiązuje się do odbioru Towaru w Sklepie (Kraków, ul. Krupnicza 14) w Dni robocze w godz. 9:00–18:00. Odbiór może nastąpić osobiście lub przez upoważnioną osobę. Klient może także skorzystać z usług firmy kurierskiej współpracującej ze Sprzedawcą bądź innej, która odbierze Towar ze Sklepu i dostarczy go pod adres wskazany w Zamówieniu.
5.2. Informacja o gotowości Towaru do odbioru zostanie przesłana na adres e-mail podany przy Zamówieniu (Gość lub zamówienie telefoniczne) lub zapisany w zakładce „Moje konto” (Klient zarejestrowany). Osoba odbierająca podaje imię i nazwisko Klienta oraz numer Zamówienia i potwierdza odbiór pisemnie. Towar zawierający alkohol nie zostanie wydany osobie niepełnoletniej ani nietrzeźwej; w razie wątpliwości Sprzedawca może żądać dokumentu tożsamości.
5.3. Koszty dostarczenia Towaru kurierem, ponoszone przez Klienta oprócz ceny Towaru, są podawane w Witrynie podczas składania Zamówienia.
5.4. W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem wydanie Towaru następuje z chwilą przekazania go firmie kurierskiej; wybór dostawy kurierem oznacza upoważnienie kuriera do odbioru Towaru w imieniu Klienta.
5.5. Kurier nie wyda napojów alkoholowych osobie nietrzeźwej, niepełnoletniej lub odmawiającej okazania dokumentu tożsamości. W takim przypadku Sprzedawca może, w terminie 3 dni od uzyskania informacji o zaistnieniu okoliczności, złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie dokumentowej na adres e-mail Klienta. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w 14 dni od odstąpienia; jeśli Klient wybrał droższy niż najtańszy zwykły sposób dostawy, Sprzedawca nie zwraca różnicy. Sprzedawca może wstrzymać zwrot do czasu otrzymania Towaru.
5.6. Dostawy realizowane są kurierem wyłącznie na terenie Polski, w Dni robocze w godz. 9:00–17:00, pod adres wskazany w Zamówieniu; kurier może, lecz nie musi, kontaktować się telefonicznie w celu potwierdzenia obecności.
5.7. Czas realizacji Zamówienia (skompletowanie i przygotowanie do odbioru lub dla kuriera) wynosi 2 Dni robocze i liczony jest od:
a) zaksięgowania pełnej kwoty wymaganej wpłaty – w przypadku form płatności z pkt 4.3.c) lub d);
b) potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę – w przypadku form płatności z pkt 4.3.a) lub b).
5.8. O przekazaniu Towaru kurierowi Klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem (na adres podany przy Zamówieniu lub zapisany w „Moim koncie”).
5.9. Przy odbiorze przesyłki należy w obecności kuriera sprawdzić stan opakowania oraz zgodność zawartości z Zamówieniem.
5.10. W razie niezgodności lub uszkodzenia Towaru Klient powinien sporządzić protokół szkody zgodnie z procedurą przewoźnika (nie jest to warunek rozpatrzenia reklamacji, lecz usprawnia proces).
5.11. W przypadku błędnych/niekompletnych danych uniemożliwiających doręczenie lub nieobecności osoby uprawnionej do odbioru, koszt ponownej dostawy – za zgodą Klienta – obciąża Klienta i odpowiada pierwotnemu kosztowi dostawy.
5.12. Nieodebranie Towarów w terminie 24 godzin może skutkować odstąpieniem przez Sprzedawcę od umowy sprzedaży, o czym Klient zostanie poinformowany jak w pkt 5.5.

VI Prawo odstąpienia od umowy


6.1. Z zastrzeżeniem pkt 6.4., Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odbioru Towaru przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią; dla dostawy kurierem – 14 dni od dnia odbioru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (wzór – załącznik nr 2).
6.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument składa oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Może skorzystać z formularza dostarczonego z Towarem, jednak nie jest to obowiązkowe. Rekomendowany sposób: przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail  kontakt@flomaree.pl
6.3. Do oświadczenia Konsument dołącza dowód zakupu lub inny dokument potwierdzający nabycie Towaru.
6.4. Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do Towarów:
a) szybko psujących się lub z krótkim terminem przydatności;
b) dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względów ochrony zdrowia lub higieny;
c) będących napojami alkoholowymi, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy, a dostawa może nastąpić po 30 dniach i których wartość zależy od wahań rynkowych poza kontrolą Sprzedawcy.
6.5. Zamawiający zwraca Towary niezwłocznie, nie później niż w 14 dni od odstąpienia; wystarczy nadać przesyłkę przed upływem terminu.
6.6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towarów, w szczególności koszt odesłania na adres:
Flomaro Sp. z o.o.
ul. Krupnicza 14
31-123 Kraków
6.7. Sprzedawca zwróci Konsumentowi płatność niezwłocznie, nie później niż w 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów.
6.8. Sprzedawca może wstrzymać zwrot płatności do chwili otrzymania Towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
6.9. Zwrot płatności nastąpi tym samym sposobem, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodzi się on na inny sposób zwrotu bez dodatkowych kosztów.
6.10. Przed odstąpieniem Konsument powinien korzystać z Towaru tylko w zakresie koniecznym do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonalności; przekroczenie tego zakresu może skutkować odpowiedzialnością za zmniejszenie wartości. Otwarte napoje alkoholowe nie podlegają odstąpieniu.
6.11. Uprawnienie do odstąpienia nie wyłącza uprawnień wynikających z niezgodności Towaru z umową.
6.12. Prawo do odstąpienia nie przysługuje Klientowi, który zawarł umowę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
6.13. Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli w terminie 21 dni od złożenia Zamówienia Klient nie dokonał zapłaty; informacja o odstąpieniu zostanie przekazana jak w pkt 5.5.

VII Reklamacje dotyczące Towarów
7.1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar wolny od wad.
7.2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi na zasadach art. 556–576 Kodeksu cywilnego; wobec Klientów niebędących Konsumentami rękojmia jest wyłączona.
7.3. W razie stwierdzenia niezgodności Towaru z umową po jego wydaniu Klient może złożyć reklamację.
7.4. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient dostarcza Towar do Sklepu wraz z dowodem zakupu lub innym potwierdzeniem nabycia.
7.5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej złożenia.
7.6. O sposobie rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany listownie, e-mailem lub telefonicznie – zgodnie z danymi wskazanymi w reklamacji.
7.7. Zwrot środków, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia, nastąpi niezwłocznie po przekazaniu informacji o sposobie załatwienia reklamacji.

VIII Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
8.1. Sprzedawca podejmuje działania, aby Witryna działała prawidłowo zgodnie z aktualną wiedzą techniczną, oraz usuwa nieprawidłowości w rozsądnym terminie po ich zgłoszeniu.
8.2. Użytkownik powinien niezwłocznie zgłaszać Sprzedawcy wszelkie nieprawidłowości lub przerwy w działaniu Witryny.
8.3. Zgłoszenia można dokonać:
a) e-mailem:  kontakt@flomaree.pl
b) telefonicznie: 698 804 629
c) poprzez formularz kontaktowy w Witrynie.
8.4. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Użytkownika, adres do korespondencji, opis oraz datę wystąpienia nieprawidłowości.
8.5. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni, a jeżeli nie jest to możliwe – poinformuje Użytkownika w tym terminie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

IX Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
9.1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w szczególności:
a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego;
b) wystąpić do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o mediację;
c) skorzystać z pomocy miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej chroniącej konsumentów.
9.2. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie http://www.uokik.gov.pl.
9.3. Konsument może skorzystać z platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr, służącej do pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z umów zawieranych online.

X Ochrona prywatności
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies określa Polityka Prywatnościopublikowana w Witrynie Flomaree.pl.

XI Prawa autorskie
Autorskie prawa majątkowe do elementów graficznych, wyglądu i kompozycji strony Flomaree.pl, a także opisów, artykułów i publikacji stanowiących utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, przysługują Flomaro Sp. z o.o. i podlegają ochronie. Wykorzystywanie ich bez pisemnej zgody jest zabronione.

XII Postanowienia końcowe
12.1. Spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem rozstrzygają sądy właściwe zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego.
12.2. Spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem rozstrzyga sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
12.3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
12.4. Sprzedawca zastrzega prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany nie naruszają praw Klienta wynikających z Zamówień złożonych przed ich wprowadzeniem. Zmiany będą ogłaszane w Witrynie i wchodzą w życie po 14 dniach od publikacji; Użytkownicy zarejestrowani zostaną poinformowani e-mailem zawierającym odnośnik do nowej treści. Brak akceptacji zmian przez Użytkownika zarejestrowanego („Nie akceptuję zmian Regulaminu”) oznacza prośbę o usunięcie Konta.
12.5. Wątpliwości interpretacyjne należy rozstrzygać w sposób zapewniający zgodność Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.

Dołącz do grona Przyjaciół Flomaree

Bądź na bieżąco z ofertami biznesowymi Flomaree

    Administratorem danych osobowych w powyższym formularzu jest Flomaro Sp. z o.o. , NIP: 6751646817, Rynek Główny 28, 31-010 Kraków. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jeśli ich nie podasz, nie będziesz mógł wypełnić formularza.

    Masz pytania? Z przyjemnością na nie odpowiemy

    Napisz do nas, opowiedz nam o tym czego oczekujesz.

    Sklep flomaree Deli & Wine: ul. Krupnicza 14, 31-123 Kraków

    Sklep stacjonarny
    Flomaree by Flomaro
    ul. Skośna 18, 30-383 kraków
    Pon. - Pt.: 7:00 - 16:00
    Sob.: nieczynne
    Nd.: nieczynne

    Centrum dystrybucyjne
    flomaree Deli & Wine
    Skośna 18, 30-383 Kraków
    Pon. - Pt.: 8:00 - 18:00
    Sob. - Nd.: nieczynne

    © 2025 flomaree.pl. All rights reserved.

    Projekt i realizacja: Agencja kreatywna